alvapluslinnea.blogg.se

And we danced all night to the best song eveeeer

Kategori: Linnea

I fredags efter skolan tog jag, Alva, Juliette, Amanda och Elin tåget till Örebro där det väntades shopping och bio! Började med att hämta ut biljetterna (kan ni gissa vilken film ;)), sen gick vi i butiker, jag hittade två saker som jag visar imorgon! Jag träffade också Rawand för första gången haha, efter snart 1 år.. Innan vi handlade godis på Ica åt vi på La Baguette, fööör gott som alltid! "This is us - 1D" började 20.20 och vi hade beställt dem bästa platserna i hela salongen hehe :D Vi tog tåget hem direkt när den var slut, så jag var hemma runt 11. Filmen var underbar för er som inte har sett den!
 
Igår var min familj bjuden till Fridas familj, eftersom våra pappor är typ bästisar haha.. Så dit åkte vi klockan 6 och var där till 1 på natten! Även Erik och Lena och en till familj var där. Det var iallafall trevligt, även fast vi bara för 3 barn (jag, Frida och Magnus), vi åt 4-rätters och satt på deras altan hela kvällen! 
 
Idag har jag städat, pluggat och träffat Alvisen! Vi tjockade oss som vanligt.. Men älskar henne mer än aaaallt<3 Bara min bästis. Nu ska jag sova, imorgon väntas skola och match mot KIF! /Linnea
 
På näst sista bilen ser ni också min outfit för igår :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: