alvapluslinnea.blogg.se

Friday Saturday Sunday

Kategori: Linnea

I fredags morse försov jag mig för första gången på gymnasiet.. Inte bra!! Men skoldagen gick bra iallafall, sen drog jag och Alva tidigare från sista lektionen för att åka in till Örebro. Vi båda behövde shoppa massor så vi körde på haha! Runt 4 kom James och Ralle också till stan och dom ville vara med oss, så dom fick gå med oss och shoppa! Det var ingen bra idé.. Shoppa aldrig med killar, dom klagar bara hahahaha.. Men vi var klara på nån timme, så då drog vi och käkade på bk! Sedan gick vi runt och hade sköööj innan vi drog hem klockan 8.
 
Igår var jag med Alva, mycket trevligt med babe! Idag hade jag bortamatch mot Rävåsen, vill inte ens tänka på den matchen, är så sjukt förbannad. Pluggade, käkade pizza med the fam och träffade Alva när jag kom hem iallafall! Ska sova nu, nattiiii♥ /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: