alvapluslinnea.blogg.se

det är ju nästan höst ute.. skit

Kategori: Allmänt

Hallå hallå! Idag var det ju skola som vanligt.. gick faktiskt jätte bra! efter skolan så följde linnea med mig hem. och idag har vi faktiskt bara tagit det lugnt, sen vid sex till halv åtta så träffade vi ida lindh, & en annan ida,chrille,simon,alexander,PJ,johan,hampus & patrick. Vi stog och snackade kanske 1 ½ timme vid skolan. Sen drog alla förutom simon och chrille, så då snckade vi med dom ett tag, hehe. Sen var jag tvungen att åka hem för min mamma ska till örebro ikväll med sina kompisar och kolla på Orup som är inne på Ritz ikväll, ååå! jag vill också dit & träffa han :( aja iallafall, så jag var tvungen att åka hem så jag kunde säga hejdå & prata lite innan hon åkte. Nu ska jag kolla på mitt favorit program.. Smallville! som går på kanal 6 om fem minuter. Och så ska jag mysa med min lillebror lite och kolla på tv. Nu skriker han att jag ska komma så det är nog bäst att jag går. Caio :> / Alva.


du är mitt liv
min ängel
den bästa jag vet
det finns ingen bättre
varfär just du? jag hade jävligt tur att jag fick dig
du ska bara veta hur mycket du betyder
eller det går inte att räkna, för du är
obeskrivligt bra, du är bäst
jag älskar dig av hela mitt hjärta
det har jag alltid gjort & kommer alltid
att göra också. ALLTID VI! (L)


texten handlar om min underbaraste ↓
mamma ♥  du är det bästa som hänt mig, till hundra procent

Kommentarer

  • caroline säger:

    tror de va linnea som fråga om min blogg, där har du den ;)

    2010-08-27 | 23:04:45
    Bloggadress: http://ccaaroliinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: