alvapluslinnea.blogg.se

du klarar det här!

Kategori: Allmänt

jag älskar dig mamma..
hejsan. vet att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte orkat. just nu sitter jag här och kollar på hairspray, den äger hihi! senare kanske jag ska följa med pappa och min bror till örebro, det är fotboll på behrn arena - ösk möter malmö ff. jag har inte bestämt mig än, får se om jag orkar. för tyvärr sov jag inte så bra i natt, den ena anledningen är att jag inte somnade förns 2 kanske, och sen vaknade jag halv 8. eller rättare sagt pappa väckte mig för det hade hänt en sak. men det som har hänt tänker jag verkligen inte berätta om här!

föressten är det någon som vet en bra sida på nätet där man kan ta foton med webbkameran? för http://cameroid.com/ funkar inte för mig! är tacksam för svar.


skåne 2010 ♥

pussar /linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: