alvapluslinnea.blogg.se

tiden bara gick

Kategori: Allmänt

hej bloggen!

efter att jag hade bloggat förut idag åt först olivia, sen cyklade vi till skolan. jag gjorde såklart en jätte pinsam sak, men som jag inte tänker skriva om här! vi kom inte på någon annan stans att cykla så vi drog hem till olivia igen och spelade boccia (stavning). halv 4 skulle jag käka och hon skulle på match, så vi kunde inte vara mer. :( efter den riktigt goda maten här hemma, - potatisgratäng, något kött och karintorps tomat dressing, så satt jag mig i soffan och kollade på tv en stund. men det blev för tråkigt så jag frågade alva på msn om vi kunde hitta på något. och ja det kunde vi, så då cyklade vi först till cc, sen till skolan där vi träffade sofie, tilda och vican. sen cyklade jag och alva till konstgräsplan där vi kollade lite på herrarnas a-lags match. därefter skildes vi åt, hon hem till sig och jag hem till mig. imorgon ska jag och alva cykla till hennes mormor i kumla, det ska bli kul! :)

nu ska jag fortsätta kolla på the box som jag har velat sett jättelänge. hittils är den bra. vi hörs, pussipuss /linnea

dagens outfit;

(dålig bild) - underkläder, tunna vita tights, shorts, kortärmad tröja och en kofta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: