alvapluslinnea.blogg.se

jag vaknar upp, aaah solen skiner igen

Kategori: Allmänt

hallå där kötta blåbär, hahaha

ah, men hej. förlåt för dålig uppdatering från både mig & alva, men jag har iallafall inte haft tid. och bara så ni vet det är vår blogg, så vi uppdaterar liksom när vi själva vill, okej? ;)

jag vet faktist inte vad jag ska skriva om.. jo, jag kan skriva om vad jag har hunnit med hittils på sommarlovet!

-
träffat en hel del släkt, t.ex mina sysslingar som jag kanske träffar 1 gång per år
varit på intersport lägret
tränat fotboll & spelat match såklart
gått på talangen
varit i stugan
badat i kumlabadet
badat i tisarn
badat i allehallen
badat i bäcksjön
varit på liseberg med olivia & pappa
grillat hos erik & lena
bilat till trosa med familjen
semestrat i skåne med familjen i en vecka
kollat vm
vunnit på poker, hihi :$
varit med vilma, tova, alva, evelina, maja & olivia
plus att jag har träffat flera andra tjejer i klassen, stewie och några andra killar ;)
& badat har jag gjort med kompisar å familjen


måste också bara berätta vad som hände när jag & alva var på konsum i söndags!
jo när vi stod vid godishyllorna kom det en man som skulle gå förbi mig, då tog jag ett stort steg & flyttade mig. sen skulle alva härma mig, fast hon gjorde det lite överdrivet mer som en parodi, då stod han bakom henne & ni kan inte gissa vad hon råkade göra! hahah hon stampade honom på foten! hon sa bara oj förlåt & sen sprang vi iväg. det kanske inte låter så roligt med det var så jäkla roligt, vi garvade ihjäl oss!
när vi stod i kassan & skulle betala, var alva skyldig mig en 5a & då tänkte vi att det skulle vara bra om hon fick en 5a tillbaka så vi inte behövde krångla. men nej såååklart inte, hon fick 24;50 kr tillbaka! & hon i kassan sa vänligt: "24 och 50 tillbaka" & ränkte över pengarna, men just då hade alva fått se att det blev just det, så då sa hon helt omedveten "nej" precis när hon i kassan hade sagt sådär. tjejen i kassan bara: nehe okej & började skratta, alva bara: "nej det var inte till dig!" samtidigt som hon skrattade. jag började gapskratta & sen skrattade vi i kanske 5 minuter åt det, hon i kassan också! piiiiiinigt ;)

igår var jag med eve, det var så varmt att vi fick åka till tisarn & bada! idag var jag med tova, typ vid 5 åkte vi också & badade i tisarn, fast inte på samma ställe. de här fyra dagarna har jag haft jättekul, hihi.

jag har det bra, mitt liv rullar på, yeeee

ne nu ska jag göra annat, puss på er!


/liinnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: