alvapluslinnea.blogg.se

Finsspång i mitt hjärta föralltid!

Kategori: Allmänt

Haha! jag kollar på "gamla" låtar, eller inte gamla låtar.. men dom man gillade typ när man gick i fyran och femman. Nu ska ni få höra några låtar jag tycker är sköööna att lyssna på när man är deppig.. och dom låtar som vi lyssna på för två år sen i Finsspång.
Så himla bra låt den första som kommer! jag blir så glad av den.. LYSSNA!

ph: Mika-Love today.

ph: Cidinho & Doca - Rap Das Armas. Min sommar inställning! Får mig också att tänka på Finsspång.

ph:Den här låten spelades mycket på discot i Finsspång, så en "Finsspång känsla" här också!

ph: samma som dom andra, Finsspångs låtar är helt klart alltid en favorit!
plus att vi sjöng den här låten som galningar på discot, jag älskar den!

ph: Shit, den här låten ÄLSKADE jag och linnea på den tiden, är bra även nu! Vi önskade den här låten hela tiden på discot!
ph: jag slår vad om att linnea BARA vill tillbaka nu till FINSSPÅNG efter att hon hört alla dom här låtarna! Så braaaaaaa låtar.


Nu har jag laddat upp lite musik från förra sommaren och från Finsspångs discot, dom låtar fotbollslaget diggade all the time!
Alla påminner mig om Finsspång, precis alla.. förutom den första.-Mika-Love today. Ha det bra!/alva
Finsspångs discot glömmer jag ALDRIG!
jag och linnea puttade ut massa killar dom vart helt galna, så jävla bääääst va det!
jag ville aldrig hem och sova från det discot.Vi måste dit igen! Tack för den cupen tjejer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: