alvapluslinnea.blogg.se

Förlåt

Kategori: Allmänt

Förlåt,förlåt och förlåt ännu en gång.. jo, jag tog ju bort min frågestund och alla svar som ni kanske har sett/ser. Jag gjorde det för jag kom på att jag och linnea skulle ju göra en tillsammans idag,dålig stil av mig! så jag får ta bort alla svar och hela min frågestund, lite trist faktiskt. Men jag och linnea ska göra en ny snart/nu så ni får fråga på, ni kan ta samma frågor som förut,fast ni kanske redan har sett mina svar som jag svarade på era frågor! aja, ni får göra som ni vill.. om ni inte hann läsa vad jag svara så går det bra att fråga samma igen om ni verkligen vill ha svar på det! men nu är det jag och linnea som kommer svara så det blir ett svar från oss båda!
Jag tror ingen har hunnit läsa mina svar till era frågor eftersom jag skrev det idag i skolan klockan tjugo i tio när vi hade rast, jag smög in i klassrummet och svarade på dom! busiga jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: