alvapluslinnea.blogg.se

Godermorgon

Kategori: Allmänt

God morgon!

Jag vaknade halv åtta, det är faktiskt jätte tidigt enligt mig.
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt eftersom jag är nästan sjuk- förskyld.
Jag vet inte om jag ska gå till skolan imorgon fast jag måste nog gå för det är linneas
födelsedag, jag kan ju inte vara sjuk då? lite dumt.. 
jag har inte ont i halsen eller så, skönt. men jag kommer inte
kunna vara med på matchen imorgon eller träna i veckan, kanske på torsdag men
jag kanske måste bli riktigt bra först så jag inte blir ännu sämre :(
för jag är fortfarande täppt och snorig, men om jag dricker varmt idag så går det nog!

Men det blir film,mat,honungsvatten&bloggen idag för mig!
rätt skönt ändå, bara vara hemma. Man måste ju inte alltid vara ute och löpa?
Nu ska jag vara social på msn och vänta på att linnea ska ringa mig.


kan vi inte bara börja om? då allt bra slutade. jag tycker det är en bra idé.
för jag mår inte bra såhär, det blir för mycket. jag nästan gråter varje dag för allt?
så ska det inte vara, det ska vara bra&glatt, kan vi dra ett streck över allt o bara glömma?
som vi sa igår till varann när vi träffades. Som vintern 2008 (L)

Kommentarer

  • Sara säger:

    sv: Jasså.. Det var tråkigt..

    men ni kan ju bara vara hemma

    man behöver ju inte gå på discon varje helg :D

    köp godis o ansiktsmask och ha en liten myskväll :D<3

    2010-05-02 | 11:54:11
    Bloggadress: http://everythingcanhappend.blogg.se/
  • linnea säger:

    jag har alltid velat haft det så! men hur ska det gå nu, eftersom vi är ett gäng med två andra? du, jag & vintern 08<3

    2010-05-02 | 13:19:22
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: