alvapluslinnea.blogg.se

Jag kan inte sluta tänka på dig

Kategori: Allmänt

Hej kära ni, idag va det skola. den va okej! jag tog sällskap med Linnea&Evelina hem, när jag kom hem böt jag om till mjukisbyxor och en skön t-shirt! och satt upp håret i en tofs, slappt! Sen åkte jag och mamma och handlade på Netto. Just nu sitter jag bara framför datan och bloggar, senare ska jag kolla på film och dricka honugsvatten.. världens bästa, ellerhur. Jag ska inte gå ut nånting mer idag för jag måste vila halsen så jag orkar skoldagarna. Och nej.. jag vill inte stanna hemma, för jag känner att jag kan! jag är bara hes, det skulle vart skillnad om jag hade ont i halsen, men nu är jag bara hes. Fast jag kanske ska ta en promenad runt Svenssons hage ändå? eller bara runt vårat kvartér. Nu ska jag lyssna på Underbar-Scotts på Youtube, bye! /alva



Jag ser dig överallt, men saknar dig ändå..
en tusen mils sekund för att förstå, jag kan inte sluta tänka på dig
du är underbar! du har alltid en plats här inom mig och jag tror du förstår
mig väl,du har rört hela mig själ. Jag kan inte sluta tänka på dig.. Världen stannar upp när jag vill gå vi fortsätter tillsammans båda två,
jag sträcker ut min hand och framtid har du här,en tusen mils sekund så är vi där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: