alvapluslinnea.blogg.se

1:a Advent

Kategori: Allmänt

God morgon! Idag är det första advent, riktigt mysigt har vi här hemma nu. Massa god frukost och ljus tända ♥ Känner verkligen att det är jul nu, vilket håller uppe humöret dag ut, och dag in.

Igår var det som sagt lördag, men jag gjorde inget speciellt. Jag träffade bara bästavän ett tag på förmiddagen, hon skulle hämta en bok på biblioteket och då ville jag följa med, men vi fastnade där en stund och det kommer jag inte ta upp här, men Linnea vet iallafall. Sen när jag kom hem var klockan ungefär ett, det första jag gjorde var att äta lunch, mammas potatisgratäng och lövbiff, mums! Och efter det kollade jag en stund på film, men sen blev jag så trött av filmen att jag och Hugo, ( min lillebror ) gick ut i snön, åkte pulka i parken dessutom, haha! Men det var riktigt skönt att vara ute och få frisk luft. Aja, sen när vi gick in skulle vi baka, Lussekatter ( eller vad det heter? ) Gud vad gott det var, jag hade inte ätit det sen förra julen! Och efter vi var klara med det, så möblerade jag om i mitt rum, igen. Haha! Sen läste jag ut min bok, så jag kan låna den fjärde delen imorgon i skolan. Och sen när jag var klar hoppade jag in i duschen, och jag blev precis klar tills Pensionärsjävlar började, haha det är så himla bra! Och när det var slut kollade jag på Noll tolerans, men jag blev trött efter en timme ungefär, så då böt jag sänglakan och allt sådant innan jag gick och la mig, sjukt skönt var det! Och idag, ska jag och Linnea gå på Julskyltningen och bara mysa i det här vintervädret, Vi hörs kanske senare! Kramar ♥ / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: