alvapluslinnea.blogg.se

lördag

Kategori: Allmänt

vet ni vad jag såg nu? det är massa bra filmer idag & en till grej.. när jag vaknade imorse var jag inte sjuk längre! fast jag har fortfarande ont i huvudet så jag har lite kvar att krya på mig på. så idag ska jag bara mysa & dricka jouice/saft, äta gottigott och bara mysa för mig själv & idag är det lördag vilket innebär att äta godis & äta tacos ska vi göra ikväll också, mumsigt. nu ska jag kolla vidare på filmen, jag har 1 och en kvart kvar. jag kollar nämnligen på troll tider, det är gamla goda tider det! jag älskar den filmen. den håller på i 2 timmar och en kvart, och jag kollade en timme förut, så mycket har jag kvar! vilket gillas. haha, ni kanske tycker jag är knäpp som kollar på trolltider men jag älskar att kolla på såna filmer när jag är lite små sjuk :) jag kanske bloggar mer senare, jag kan inte lova nånting. ha en bra lördag puss ♥ / alva

HAHAHAHHAHA, linnea? jag måste verkligen säga en sak imorgon till dig!!
det
här får jag verkligen inte glömma bort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: