alvapluslinnea.blogg.se

u smile

Kategori: Allmänt

god kväll! jag tänkte att jag kan berätta lite om dagen. från klockan två ungefär till sju har jag varit med linnea, vi har suttit vid datorn & bara haft kul. fast vid fem åkte vi hem till mig för jag skulle äta, då åt jag och en stund pratade vi & kom iväg igen vid kvart i sex, då cyklade vi lite och det var jätte kallt ute och mina vantar är på rymmen här hemma så jag fick ta hugos, haha och dom var för små så jag frös något mycket, men det funkade. och prick klockan sju kom jag hem. det första jag gjorde var att kolla efter mina vantar och självklart har jag hittat dom, dom låg på den dummaste platsen, i mammas handväska. så nu är dom hittade vilket är skönt & bra! och efter det åkte jag till bilen för att hämta mina pärl-örhängen som jag hade glömt där sist jag åkte bil, jag hittade ett av dom det första jag gjorde när jag drog upp bildörren och den andra fick jag leta efter i 5 minuter minst, precis då jag skulle ge upp. såg jag något runt & vitt under ett säte, tog under handen och kände efter och tog fram mitt älskade örhänge, jäklar vad glad jag blev då! dom är verkligen mina älsklings örhängen och dom kan jag absolut inte klara mig utan, så det var ju skönt. när jag kom in igen så hoppade jag in i duschen så nu är jag nyduschad :)

nu är klockan mycket så jag ska sova nu eftersom det är skola imorgon! lovet har gått alldeles för snabbt. bäst jag kommer i säng någon gång, annars kommer jag aldrig ner. det är en dag imorgon också. natti natti ♥ / alva.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: