alvapluslinnea.blogg.se

my life would suck without you

Kategori: Allmänt

hej igen, jag kom just på att jag inte har lagt upp bilder här på bloggen på länge, jag får göra det imorgon så inte bloggen blir så tom! linnea är på hugget & laddar upp bilder jätte ofta, men jag är inte sådär jätte social på det faktiskt, men jag ska ändra mig & jag kommer lägga upp bilder lite oftare än vanligt :) så håll utkik!

massa pussar & kramar / alva ♥

jag hjerta dig


jag saknar dig, du var mitt allt. jag saknar mitt pirr i magen den vintern..




Kommentarer

  • Emma och Bea säger:

    VINN FÄRGADE LINSER!

    Vi lottar ut 15 par färglinser med linsvätska+fodral!



    Lycka Till! / Emma och Bea

    2010-10-06 | 11:54:41
    Bloggadress: http://tjugotredje.blogg.se/
  • jessica säger:

    alva: haha ja, då har vi ju nåt gemensamy ;)<3

    linnea: naw, jo men verkligen, det är ju bara onödig energi <3

    2010-10-06 | 21:01:08
    Bloggadress: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här: