alvapluslinnea.blogg.se

kingdom of heaven

Kategori: Allmänt

godkväll!

förut när jag & alva åkte till ica & konsum för att köpa gott träffade vi alex & lina som också skulle till konsum så då skjutsade vi dom dit. eller ja, halvvägs för vid ett gupp sladdade jag med cykel så vi nästan ramlade ner i bäcken haha. & lina har tappat rösten så när jag sa förlåt gjorde hon en sak med armarna som såg jätterolig ut, och alexandra skrattade häcken av sig HAHA! sen när vi åkte vidare till konsum ser vi två killar som blir jagade av två poliser & alva slängde cykel på backen för att se vad de gjorde! iallafall så blev det en rolig tur i tråkiga hallsberg.

när vi kom hem var alex & kevin här & var med min bror. jag & alva gick in i vardags rummet för att kolla på idol & efter ett tag kom de också in hit. haha, jag kan säga att den här kvällen var den bästa på länge! vi hade så jäkla kul så det är inte sant! vi satt och snackade om deras klass & vad alla hette, det kanske inte låter så kul men det var åååh så kul! plus att det fanns gott att äta. alex pratande skånska så man hörde inte vad han sa, och så tjatade han på kevin att det inte var hans mamma som ringde så de brottades (eller rättare sagt kramades) haha. det var iallafall jättekul men nu har de åkt hem så nu blev det inte så kul längre.. hoppas på att de kommer hit igen hihi, då ska alva vara här också för annars går det inte :]

nu är jag trött så vi ska väl snart göra iordning oss? men först ska nog alva blogga men vi hörs imorgon :) /linnea






lite bilder från kvällen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: