alvapluslinnea.blogg.se

trötter

Kategori: Allmänt

hej. jag ville bara säga att jag ska gå och lägga mig nu, det här är verkligen inte bra för mig, för sent på en måndag kväll! jag måste skärpa mig annars kommer jag inte orka med skolan..

igår var jag & alva på childrens hihi, vi åkte ut för att kolla en innebandy-match men den hade inte börjat än så då cyklade vi runt i hallsberg en stund. jazmines lillasyster ropade på mig när vi åkte förbi och sa att det var gratis inträde men att det bara var öppet en halvtimme till tänkte vi att det kunde vara kul att gå in en stund för vi hade aldrig varit där förut! eftersom de flyttade från ett annat hus ner till en gammal brandstation har iallafall jag inte hunnit gått dit. inte för att det är något jag längtar efter att få göra, men liksom det är kul att vara "liten" någon gång ibland också :) nej, nu ska jag dejta kudden, nattinatti ♥ /linnea


aw, liten & mullig linnea (a)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: