alvapluslinnea.blogg.se

idol 2010

Kategori: Allmänt

hej bloggen!
som ni kanske förstog så sitter jag och kollar på idol, när det är slut ska jag slagga. jag är så jäkla trött just nu, och jag brukar inte bli det vid den här tiden på kvällen så det måste vara pga min förkylning. jag tog tempen förut, och det stod att jag hade 37.6, så det är nästan feber :| men jag ska iallafall gå upp imorgon och ta tempen då också, så hoppas jag blir bättre tills dess! om ni undrar så är jag jätte täppt i näsan, det känns som det rinner hela tiden och så har jag lite ont i halsen. usch, hatar förkylning! nu ska jag passa på att göra iordning mig i pausen, bloggar någon dag då jag har tid, ha det. /linnea

jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, jag skulle seriöst inte kunna leva utan dig. du är den jag alltid kan prata med, vad det än gäller så finns du alltid där. jag litar på dig till 110 %, och det är så skönt att ha en sådan vän, som man kan lita på och som finns där i vårrt och torrt. jag vill aldrig mista dig, för jag klarar mig inte en dag utan dig bästavän


du får mig alltid att skratta sötnos

Kommentarer

  • alva säger:

    aw gumman, sött skrivet!

    jag älskar dig sjukt mycket, du kommer alltid vara min bästavän. jag har som roligast med dig, utan linnea så är det ingen alva. jag är inte hel utan dig, du gör mina dagar. loveu babe ♥ <3

    2010-09-14 | 20:58:56
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: