alvapluslinnea.blogg.se

tordag

Kategori: Allmänt

tjena, idag var det skola, det gick ganska fort idag! bara svenska,engelska,idrott & no som lektioner. vi slutade iallafall klockan två, då drog jag och linnea till hårstudion för linnea skulle klippa sig & hon frågade mig igår om jag vill hänga med & såklart jag ställer upp :) efter det drog jag hem till mig & hon till sig, sen dess har jag pluggat tyska, vi har 8 eller 9 glosor till imorgon, sen har jag städat hela mitt rum, läst & sovit. skönt nog! imorgon ska jag vara med linnea & evelina, vi ska dra upp till korsberget med chrille & simon också, haha. där ska vi klättra upp för berget & fika, knäppa så det finns inte! sen på lördag vet jag inte vad som händer, match har vi iallafall mot Skyllberg, på hemmaplan. fast samlingen är 9:45 och jag orkar verkligen inte gå upp en dag till?! usch, jag hatar det här. aja, får väl kämpa sig upp, finns inget annat att göra! aja ändå, hoppas vi vinner iallafall. vi ligger ju sist i serien så det kanske blir omöjligt, men man kan ju alltid hoppas :) vi är faktiskt duktiga (a)
det känns som om jag har vätskebrist, för jag är törstig hela tiden plus att jag känner mig svag lite då & då, men sen när jag dricker vatten så blir jag piggare, konstigt? fast jag kanske ska ta mig ett glas saft så jag får lite sött i mig, det är bra om man har vätskebrist, fast jag tror inte att jag har det med ändå. jag tror jag bara är trött, jag ska lägga mig senast kvart i nio ikväll, jag behöver sova eftersom jag la mig tio igår & det är definitivt försent för mig som bara går i sjuan & då kommer inte man orka med skolan. nu ska jag dricka te & kolla på tv puss ♥
jag bloggar imorgon kväll, då kommer jag vara skit glad eftersom det är fredag & en hel helg väntar :) älskar't, pussen / alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: