alvapluslinnea.blogg.se

on the floor

Kategori: Musik

hej hopp! jag vet att uppdateringen inte är sådär jätte bra, men det är mycket i skolan just nu och jag har inte haft någonting att skriva om, men jag tänkte slänga in ett inlägg nu.

efter skolan så gick jag och linnea hem till henne och gjorde klart en engelska sketch/teater som ska vara klar och sedan ska vi redovisa den för klassen på torsdag. sedan vid halv fem så träffades jag, linnea och evelina vid "stenarna" som vanligt, vi hade bestämt i skolan att vi skulle ses där och sedan ta en lång cykeltur. tova skulle egentligen också vara med, men hon ringde lite senare och sa att hon inte kunde :( ikväll ska jag inte göra något speciellt heller, kolla på csi miami och bara mysa! jag ska snart kolla på halv åtta hos mig, men innan jag går så tänkte jag lägga upp en bra låt! vi hörs när vi hörs ♥ puss /alva

Kommentarer

  • Amanda ♥ säger:

    Hej, var med och tävla om en länkning genom att svara rätt på dagens gåta!

    2011-04-06 | 16:20:14
    Bloggadress: http://amandabp.blogg.se/

Kommentera inlägget här: