alvapluslinnea.blogg.se

Heal the world

Kategori: Bilder

Hej! Guld dag idag! Alva har berättat det mesta i inlägget nedanför, alltså att jag, Alva och Vilma var hela dagen. Men jag kan ju tillägga att när jag kom hem hade jag huvudvärk! Jag, Vilma, Alva och Emma satt och spela ett spel i 2 timmar där man pratar hela tiden, kanske inte är så smart, men kul var det. Tack för dagen bruds!

Idag var det matteprov i skolan, igår var jag väldigt orolig över det men det var lättare än jag trodde. Och så var det chill lektioner på engelskan och tyskan så det blev en skön dag! Och så fick jag reda på att jag har sovmorgon till 10 över 10 på tisdag! Två sovmornar på rad nästa vecka, för på måndagar börjar jag alltid 9. SKÖNT!

Nu ska jag ta mig en hård macka med prickig korv på, älskar det! Och så ska jag äta upp mina två kinder maxi choklader som min bror kom hem med till mig utan anledning, tack hihi. Har aldrig ätit det, hoppas de är goda! Nu ska jag sluta skriva på min bok, ha en bra kväll puss! /Linnea


(Alva, jag och Vilma) En bild från talangen i somras

Kommentarer


Kommentera inlägget här: