alvapluslinnea.blogg.se

Filmdags ♥

Kategori: Allmänt

Tjena! Klockan sju kom jag hem från Linnea och då åt jag kvällsmat, sen kände jag att jag behövde duscha och bara fixa mig. Så ungefär klockan halv åtta hoppade jag in i duschen och började tvätta håret och olika saker, sedan tog jag på fot-peeling på mina fötter och ansikts-skrubb i ansiktet, så himla skönt! Sen när jag hade torkat mig och gjorde det jag skulle så smörjde jag in mig med hudlotion och efter det tog jag på body butter med kokonöts lukt. Det luktar så himla gott! Egentligen skulle jag ta en ansiktsmask som luktar citron som jag fick av Farmor, men jag gick på den klassiska ansikts-skrubben från Apoteket istället. En av mina favoriter! Nu ska jag kolla på film med mamma, det är Morden i midsomer nu på kanal 1 och det började för 10 minuter sen så då är det bäst att jag skyndar mig. Ha en bra kväll, vi hörs imorgon skulle jag tänka mig. Kram så länge :) / Alva

Kommentarer


Kommentera inlägget här: