alvapluslinnea.blogg.se

Fina söndag

Kategori: Bilder

Idag på förmiddagen åkte jag, pappa och brorsan in till Marieberg. Jag köpte två linnen och ett par jeansshorts! Kom hem halv 1, och runt 2 åkte jag, mamma, pappa, morfar och brorsan till Askersund. Vi och lite mer släkt (dvs min faster och hennes man, farmor och farfar, Henrik och Josefine, och Elsa) skulle äta middag där. Det var ett jättefint ställe med god mat och det super trevliga sällskapet gjorde eftermiddagen bara ännu bättre! Nu ska jag lägga upp en massa bilder från långhelgen och sedan sova. Så godnatt, hejdå, puss och allt det där! ♥ /Linnea











Bilder från årets första dopp & JVC med Alva, Marieberg, middagen och en bild på världens sötaste unge!

Kommentarer

  • Alva säger:

    Hihi, jag vet att jag är den sötaste ungen (a) men jag vet att du menar elsa, men iallafall. du skrev det som om det var till mig :D<3

    2011-06-06 | 10:15:55
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: