alvapluslinnea.blogg.se

Jag har inte haft tid för bloggen

Kategori: Alva

Hej bloggen! Som ni säkert har märkt så har inte jag skrivit på hela 5 dagar, men det beror faktiskt på att jag inte har viljat eller orkat. Jag har bara levt livet UTAN en dator i hela 5 dagar. Jag tycker bara det är jobbigt att sitta här när solen skiner och man har en massa andra saker att hitta på. Så skönt har det varit utan datorn ett tag, men nu tänkte jag bara slänga in ett inlägg så snabbt jag kan så ni inte tror att jag har dött precis. Dom här dagarna som har gått har jag varit hos farmor tre dagar utav dom, jag och Moa sov där i söndags tills i måndags. Det var jätte länge sen jag sov där, så det var kul. På måndagen följde jag och Moa med farmor/mormor till Apoteket. Efter det cyklade vi till torget och åt jätte god glass. Moa har redan lagt upp en bild på glassen vi tog, och det orkar inte jag göra så ni får kolla på det på hennes blogg om ni vill läsa lite mer. Ni hittar iallafall bloggen här. Efter vi hade ätit upp glassen gick vi sedan upp till Lindex. Där hittade jag ett necessär som jag fick av farmor. Hon är så rar och snäll! På tisdagen kom jag också till dom, men då var vi mest inne och satt ute på hennes balkong och bara tog det lugnt. Jag och Moa fick beställa några saker från en sida av farmor, sen fick vi lite till saker och pengar av farfar. Så tack för allt igen!

Igår var jag med bästavän. Vi cyklade till Tunbo och badade, åkte till Askersund och käkade JÄTTE god glass vid hamnen. När vi kom hem igen cyklade vi till Ica och köpte med en massa gottigott. Det blev chips, choklad och dricka. Vi cyklade sedan vidare till vårat ställe och snacka och skrattade om allting. Dagen blev jätte bra och vädret var perfekt. Det var t.om 24 grader i vattnet så det var jätte skönt! Aja, det blev ett väldigt långt inlägg nu. Jag ber om ursäkt! Haha. Och imorgon är det Sunne-cupen så jag kommer inte skriva något mer ikväll eller imorgon eller så. För jag måste packa och sådär. Så ni vet! Men jag ska göra ett tidsinställdt-inlägg nu. Det kommer upp imorgon! Puss ♥ /Alva


Min glass från igår i Askersund ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: