alvapluslinnea.blogg.se

Once upon a time

Kategori: Linnea

Följde med pappa och min bror på fotboll i Örebro förut, så jag blev inte sittandes hemma resten av dagen! Har duschat och gjort mig fräsch också, skönt. Och så får jag lägga mig i en helt nybäddad och ren säng sen, mmmh! Ska lägga mig tidigt ikväll, känner att det behövs av olika anledningar! Vi får hoppas på bättre väder imorgon, för idag har regnat hela dagen.. Var är sommarvärmen egentligen? Det känns verkligen inte som sommarlov när det är såhär! Nu ska jag göra annat, tiden rinner iväg när man sitter här! Pussar.


Förra sommaren

Kommentarer

  • Vilma källbom säger:

    haha ja det är jag det, jordgubbsflickan är det perfekta namnet :D <3

    2011-06-20 | 22:07:41
    Bloggadress: http://bbaravilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: