alvapluslinnea.blogg.se

Bästis, i love you

Kategori: Bilder

Hej på er! Jag vet att min uppdatering inte har varit så bra på sistone, men skolan tar kol på mig så jag orkar inte lägga min energi på bloggen! Det har bara gått tre veckor av höstterminen, och jag är redan trött, haha hur ska detta gå?

Iallafall, denna lördag har sett ut typ såhär:
- Spelat match i Finnerödja (förlust)
- Ätit tacos med familjen
- Umgåts med Alva

Och nu ska jag glo på ett program på svtplay, sedan försöka sova. Eftersom det inte blev någon sovmorgon idag och pga skolveckan har varit jobbig känner jag att det behövs att få sova länge! Hör av mig imorgon, kram ♥ /Linnea


Aw, saknar talangen.. :(

Kommentarer

  • Alva säger:

    Jag älskar dig mest av allt i hela världen världens bästaste vän! <3<3<3<3

    2011-09-11 | 14:42:27
    Bloggadress: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här: