alvapluslinnea.blogg.se

Sommaren 2011

Kategori: Alva

Jag har ju knappt bloggat någonting på hela sommarlovet, jag har gjort en massa roliga saker som jag tänkte skriva lite snabbt här..

- Jag har varit på Liseberg med Linnea, det var verkligen super kul! Tack för dagen ♥
- Sen har jag varit med kompisar, det har tex varit grillkväll/poolparty hemma hos Linnea Sandén, med alla tjejerna i klassen. Haha det var en jätte rolig kväll!
- Jag har ju som sagt fyllt år, fick det jag ville ha och dagen kunde inte ha blivit bättre än så!
- Jag har också badat en hel del.
- Jag har sovit över hos farmor 2 gånger med min kusin Moa också, men ena gången vi sov där så skulle jag följa med Moa hem dagen efter och sova där en natt också. Men påväg hem till Moa så stannade vi till vid Marieberg, vi gick där ett litet tag och då köpte jag bara ett linne!
- Sen har jag även gått på Talangen med Linnea och Vilma 3 gånger, 2 av dom gångerna vi gick så sov vi över hos Vilma efteråt. En gång i huset och den andra gången i hennes husvagn. Haha! På finalen så ville alla sova hemma för alla var så himla trötta så då sov vi inte över. Ganska skönt det också, för skolan skulle ju börja 2 dagar efter!
- Sen har jag även haft några slappardagar hemma, när det har varit regnigt ute. Mys!
- Veckan innan skolan började så åkte jag och mamma in till Marieberg, därifrån fick jag med mig ett par fotbollsskor, en höstjacka, massa armband, en halsduk och ett till armband!
- När det var 3 dagar kvar tills skolan började så tog jag och Linnea tåget in till Örebro, där vi gick en hel dag, från förmiddagen till kväll. Där köpte jag 3 par jeans och ett linne!
Ja, jag har ju självklart gjort en massa annat också, tränat fotboll, varit med andra kompisar och bara chillat. Och nu blev det ett väldigt långt inlägg men strunt samma. Vi hörs! ♥ /Alva

Kommentarer

  • Vilma källbom säger:

    sv: men bajsa ner er två jag heter VVVVVilma och stavas som jag skrev inte WWWWilma! ):

    2011-09-04 | 21:50:28
    Bloggadress: http://bbaravilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: