alvapluslinnea.blogg.se

1:a Januari 2012

Kategori: Allmänt

2012 nu då, känns faktiskt riktigt bra! Och jag måste bara säga att 2011 var ett riktigt bra år, det hände en massa bra och roliga saker med både familj, släkt och en massa härliga vänner!

Ikväll blir det bara att mysa hemma i soffan, framför en massa bra filmer som går på tv:n och på tisdag blir det Örebro med Linnea för att äta lunch och shoppa där hela dagen. Nu var det ett bra tag sen vi var och shoppade i Örebro, Stockholm eller Göteborg som vi brukar göra, så nu får vi ta igen en hel del! Och på Onsdag ska jag, Linnea och Vilma hem till Juliette och ha tjejkväll. Vi ska bara mysa, prata, kolla på film och mycket mer! Gud vad kul ♥ Nu ska jag kila iväg till soffan. Ha en bra kväll! Puss ♥ /Alva

Kommentarer

  • Juliette säger:

    Svar till linnéa: Haha ja det gjorde det, men det var det värt! ;)



    Jaa eller hur, han är fan en raring HAHA! Jag trodde han var en såndär tondöv snubbe och jag ba neeej jag vill inte höra det här och så var det superdupergulligt! & han är ju jättebra på gitarr! <3

    2012-01-02 | 23:01:33
    Bloggadress: http://misslejonord.blogg.se/

Kommentera inlägget här: