alvapluslinnea.blogg.se

Veckan innan skolan började

Kategori: Linnea

Så vet ni vad som hände måndag till onsdag, men på torsdagen umgicks jag med Juliette hela dagen! Fick en jättefin present från Polen, tack raring!! Vi var hos mig på dagen fram till min träning, sen efter den drog vi hem till henne och tittade på film med massa gott!

På fredagen var det Alvas födelsedag (som jag inte tror någon missade haha), så då firade jag henne lite på dagen, gav henne present - KEPS och ett armband ;) Tror hon blev nöjd! Runt lunch åt jag med familjen på Coco Thai för första gången, helt okej! På kvällen drog jag och Alva in till Örebro på folkets, träffade my bestie Fadi plus massa andra saknade friendos♡

På lördagen hade Alva kalas för mig och Juliette, trevlans var det! Söndagen spenderades i Kristinehamn med släktmiddag på nån herrgård och fika hos mormor och morfar! SJUKLIGT BRA SLUT PÅ SOMMARLOVET!! Här kommer bilder /Linnea

Kommentarer


Kommentera inlägget här: