alvapluslinnea.blogg.se

VOX FESTIVALEN

Kategori: Musik

I lördags eftermiddag kom jag och Alva på att vi ville se Dani M uppträda i Örebro, så vi tog tåget direkt dit haha! Väl där tog vi bussen HEEEELT FEL, kom till nån jäkla "stolpgränd".. :( Men som tur var mötte Josef oss och följde oss till festivalen i Varberga! När vi kom dit uppträdde La Familia, då hälsade vi på alla som vi kände där och sen stod min ÄLSKLING MALCOLM B PÅ SCEN♡♡♡ Min dröm gick i uppfyllelse! Helt sjukt var det, och Adam Kanyama var sååå snygg!

Sen kom huvudpersonen alltsååå, broder DANI M!! Alva dog typ när han stod framför henne haha! Han var obeskrivligt grym, ni som inte var där missade något! Han sjöng kanske 40 minuter, och eftersom vi stod med Kemal och Elham under konserten var vi lite med dom efteråt. Sen tog vi bussen tillbaka till stan med Kemal, där hämtade Alvas mamma oss och körde hem mig och henne. TACK FÖR EN GRYYYM KVÄLL MALCOLM, ADAM och DANI!! Är fortfarande för happyyy /Linnea

Det kommer videos när jag lagt ut dom på utube

Kommentarer


Kommentera inlägget här: