alvapluslinnea.blogg.se

JAG.... /ALVA

Kategori: Alva

♣ Jag har världens bästa vänner.
♣ Jag brinner verkligen för handboll, ångrar varje dag att jag slutade på det.
♣ Jag älskar att göra om i mitt rum, ändra om och göra det mysigt.
♣ Jag har aldrig brytt mig särskilt mycket om smink osv, tycker alla är fina som dom är.
♣ Jag har världens bästa mamma och pappa som ALLTID ställer upp för mig.
♣ Jag är "mammas tjej" vi gör nästan allt tillsammans, hon är även min bästavän.
♣ Jag blir jättejätte arg på folk som väcker mig när jag sover...
♣ Jag sover jätte djupt. Häromdan stod Tova och bankade utanför mitt fönster på morgonen när jag hade försovit mig, men jag vaknade inte.. Det är omöjligt att väcka mig.
♣ Jag älskar One Direction. Ska på deras konsert i maj med dom finaste tjejerna. ♥
♣ Jag är ungefär 1.73 cm lång och jag är nöjd med min längd.
♣ Jag ÄLSKAR killar med baseball-jackor eller keps.
♣ Jag tänker inte bli något annat än polis, det är verkligen mitt drömyrke.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: