alvapluslinnea.blogg.se

v.40

Kategori: Linnea

Tjooo!
 
De senaste veckorna har både varit stressiga och roliga! Förra veckan hade jag mycket inlämningar och läxor, satt hela dagarna efter skolan och pluggade.. Jag och Alva hann också hoppa på HELT FEL TÅG och åka så långt bort härifrån när vi egentligen skulle till Örebro förra torsdagen, hahahaha ingen kan säga att de är knasigare än oss! Så jag kom lite försent till till min träning, efter den åkte laget och käkade på Enellys i Hallsberg. Riktigt gott faktiskt!
 
På fredagen var det skolfoto (jag fick sitta ner FÖR FÖRSTA GÅNGEN) och Hallsbergsmarken, senare på kvällen kalas för Juliette hos henne. (Grattis i efterskott min finaste Jullan, älskar dig♥) Den helgen pluggade jag och hängde lite nere i Allehallen! Piiiics kommer nu /Linnea
 

Kommentarer

  • jullis säger:

    Älskade nea ♡♡

    2013-11-09 | 23:48:50

Kommentera inlägget här: