alvapluslinnea.blogg.se

v.41 - älskar mat haha

Kategori: Linnea

Den här veckan började med två prov, både gick väl helt okej, kunde gjort bättre ifrån mig! Efter skolan åkte mitt lag in till Örebro och tittade på ÖSK - Landskrona, supeeerkul var det! Veckan rullade på med ännu ett prov, tyska som gick jättebra haha, har bästa läraren! Mina friends gör skoldagarna roligare och jag och Simath håller på med ett arbete om barnarbete som jag är jättetaggad på att redovisa!!
 
I fredags var det chill skoldag, efter den tog jag och Alvis tåget till Örebro. Vi käkade på max och träffade some peopleee, jättebra dag! I helgen har jag verkligen bara tagit det lugnt, kollat på film och ätit god mat med familjen. Det har verkligen behövs efter alla plugg-helger jag haft! Gosade lite med Alva igårkväll också, hon är bäst. Idag åkte jag till Erik och Lena och överraskade henne med blommor. Älskar att göra andra glad♥ 
 
Imorgon väntas Stockholm med alla samhällsettor, för najs! Godnatt. /Linnea
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: